Testa brauciens ar sedanu Peugeot 301 Džordžijā

09-сен, 10;23 admin 1211
Visos aspektos patīkams sedans Peugeot 301 bieži strādā kā taksometrs. Šīs automašīnas budžeta segments ir burtiski izveidots šim nolūkam. Tātad uz saulainās Džordžijas ceļiem daudzi taksometru vadītāji izvēlas tieši šo modeli kā īstu dzelzs "draugu". Mēs nolēmām pārbaudīt Peugeot 301 darba zirgu darbībā, un tas notika.
Automašīnas centrā ir tā pati platforma, uz kuras ir uzbūvēti 208 un Citroen C3. Turklāt uz tā ir uzbūvēts arī tuvākais modeļa radinieks - sedans C-Elyseé.

Zem pārsega mūs sagaida 1,6 litru turbodīzeļa dzinējs. DV6C saimei ir alumīnija korpuss ar čuguna urbumiem, tāpēc visa konstrukcija kopā ar Common Rail degvielas sistēmu un Garrett turbokompresoru sver nedaudz vairāk par 120 kg. Tas ļauj uzlabot braukšanas veiktspēju un paātrinājuma dinamiku.
Automašīnas vadāmība ir ļoti vienmērīga un atsaucīga. Neskatoties uz budžetu, Peugeot 301 ir īsts francūzis un lieliski tiek galā ar ceļu. Suspensija ir ne mazāk patīkama. Automašīna ir vairāk nekā piemērota izmantošanai taksometru pakalpojumos, un tās ātrā izvietošana ļauj ērti vētīt apļus pa pilsētu, nenogurdinot vadītāju.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/